Лента новостей
07.11.05 Новый официальный сайт уже в сети! 13.02.06 Сайт пополнился новой информацией. Пополнился раздел "Проекты". 10.
Р А З Д Е Л Ы

Перейти на главную страницуКто мы?Наши связи...ЮНЕСКО и Мариинская гимназияМироприятия проходящие в нашей школеПроектыГалерея, фото
Олимпиады, победителиМАННаши любимые учителя!




МАН-сайт
- сайт о научной работе гимназистов

Сайт проекта "Волжский речной путь" - сайт об участии гимназии в данном проекте



Началась построй-ка форума для нашего сайта. Регестрируйтесь и наполняйте его.


Появился новый раздел "Учителя". В нем вы найдете информацию об наших учителях... Перейти!

Кто мы?

У 200 4 -200 5 навчальному році педагогічний колектив Маріїнської гімназії продовжував працювати над проблемою “Інтенсифікація навчально-виховного процесу на основі використання нових педагогічних технологій та виховання національної самосвідомості громадянина України”, зосередивши увагу на особистісно зорієнтованій технології в навчанні та вихованні учнів, розробці новітніх технологій проведення сучасного уроку.

Основною метою використання цієї інноваційної технології було і є – Створення оптимальних умов для розвитку та становлення особистості учня у різних видах діяльності, розвитку їх позитивних нахилів, здібностей, обдарованості, творчого мислення, необхідності і уміння самоудосконалюватись.

З метою реалізації цієї проблеми колективом гімназії зроблено наступне

  • Удосконалена індивідуальна та диференційована робота з учнями:

•  розроблені програми різного рівня навчанні;

•  проводилась різноманітна за видами і формами індивідуальна робота;

•  активно використовуються групові форми роботи;

•  учням даються індивідуальні домашні завдання;

•  ведеться індивідуальна робота з обдарованими дітьми, їх підготовка до участі в олімпіадах, конкурсах;

•  наполеглива науково-пошукова робота учнів гімназії та їх вміле керування

досвідченими вчителями обумовили значний успіх гімназистів на предметних олімпіадах різного рівня та конкурсі МАН;

поглиблювалась та вдосконалювалась робота в напрямку “Екологічна освіта”;

•  всі вчителі кафедри філології і іноземних мов зосередили зусилля на вихованні

учнів як патріотів України з толерантним мисленням, як громадян, які вчаться жити цивілізовано, поважати носіїв інших культур, звичаїв, поглядів;

•  кафедра фізико-математичних наук працювала над розробкою нових методів

роботи з використанням передових технологій, як особистісно зорієнтоване навчання, групова форма роботи , інтегровані уроки ;

•  кафедра суспільно-природничих наук другий рік працює над темою “Особистість”,

яка єдине ціле, що складається з фізичного і духовного аспектів”;

Результатами індивідуалізації і диференціації навчання учнів стали підсумки участі гімназистів в науково-дослідницькій роботі - захисті творчих робіт в МАН і призові місця па міських, обласних і всеукраїнських олімпіадах IV етапу з хімії та німецької мови.

В новому 2005-2006 навчальному році буде продовжувати працювати над проблемою "Інтенсифікація навчально-виховного процесу на основі використання нових педагогічних технологій та виховання національної самосвідомості громадянина України", реалізуючи її в напрямку використання особистісно зорієнтованих технологій в навчанні та вихованні учнів.

Систематичний контроль і аналіз діяльності кожної кафедри, запланований в річному плані роботи, дозволили в минулому навчальному році вирішити багато проблем покращення якості навчально-виховного процесу, націленого на розвиток інтелектуальних і творчих здібностей гімназистів .

Педагогічний склад :

Всього - 55 вчителів, з них:

  • Вчителів ІІ категорії -12,
  • Вчителів І категорії-11,
  • Вищої категорії -25,
  • Старших вчителів -7
  • Вчителів – методистів -10,
  • Відмінників освіти-18
  • Кандидатів наук -4, доктор наук -1

В огляді - конкурсі кабінетів ОБЖ Андрієнко О.В. одержала І місце в районному етапі.

Вчителі історії та правознавства Супруненко Г.З., Дузь Т.В. підготували і взяли участь як керівники команд учнів Маріїнської гімназії у різноманітних конференціях, конкурсах пов'язаних з суспільними науками. Команди та її окремі представники нагороджені грамотами, дипломами, цінними подарунками.

Викладачами всіх кафедр накопичений багатий дидактичний, роздатковий, відео – матеріали, наочні і аудіо – візуальні посібники. Результати методичних напрацювань кожної кафедри відображались:

- в цікавих матеріалах атестованих в минулому навчальному році вчителів Косминської С.П., Бєлозьрової І.Ф.., Тележнікової А.А., Калениченко Н.Д., Костюка І.А., Златіної Г.В.

- в методичних скарбницях предметних кафедр.

Слід відмітити роботу кафедр по поповненню навчально-методичної бази кабінетів.

Систематичний контроль і аналіз діяльності кожної кафедри, запланований в річному плані роботи, дозволили в минулому навчальному році вирішити багато проблем покращення якості навчально-виховного процесу, націленого на розвиток інтелектуальних і творчих здібностей гімназистів.

Навчальний процес в гімназії тісно пов'язаний з позаурочною виховною роботою і проявляється не тільки в позакласній роботі вчителів - предметників, але і в глобальних позакласних заходах, якими охоплена гімназія на протязі довгого часу як асоційована школа ЮНЕСКО. Так ,23-25 березня 2005 р. у м. Хмельницькому на базі гімназії № 2 проходила V Всеукраїнська конференція учнів асоційованих шкіл ЮНЕСКО України, в роботі якої взяли участь 35 делегацій з різноманітних куточків України. Команда Маріїнської гімназії , керівник Дузь Т.В., взяла активну участь.

Вся робота гуртків, клубів, студій Маріїнської гімназії проводить спільно з предметами кафедрами та координувалась Художньою радою і була спрямована на розвиток здібностей учнів, їх естетичного смаку; поглиблене вивчення предметів для подальшої участі в олімпіадах, конкурсах, МАН, виставках, фестивалях тощо.

У ІІ семестрі 2004-2005 н.р. працювало 19 гуртків, в яких було задіяно 320 учнів. Творчо працювали такі предметні гуртки:

•  загально фізичної підготовки (керівник Алексєєв М.М.), основною метою якого було покращення фізичного здоров'я учнів та поглиблений розвиток технічних здібностей і навичок в деяких випадках спорту. Учні брали активну участь у товариських зустрічах з футболу та баскетболу (ЗОСШ №121, 122, 10, 26, 39) у районних та міських змаганнях з футболу, шахів та шашок, по плаванню “Веселі старти”, кросах та легкоатлетичному 4-х бір ' ю, на яких, на жаль, займали 4-і місця у місті. Кращих результатів досягли у змаганнях з настільного тенісу – І місто у районі, але 4-е у міських змаганнях.

•  “Основи військової справи” (керівник Костюк І.О.). Основна мета гуртка – військово – патріотичне виховання молоді та підготовка її до служби у Збройних силах України. На заняттях гуртка учні вивчали історію армії, знайомились з героїчними традиціями воїнів Русі, України, Запорізького козацтва, січових стрільців з німецьким фашизмом. Велика увага приділялась практичним заняттям, які передбачали виконання нормативів з фізичної підготовки, цивільної оборони, вогневої підготовки. Юнаки були ознайомлені з вимогами статутів Збройних сил України, отримали практичні навички їх виконання. З юнаками були проведені змагання зі стрільби, підтягування на перекладині, метання гранат, бігу на 100 і 1000 м під назвою “Козацькому роду нема переводу”.

•  “Основи інженерного креслення” (керівник Бредньова В.П.). У ІІ семестрі робота гуртка була спрямована на поглиблене вивчання та отримання навичок з питань проекційного креслення; на підготовку до участі у міській олімпіаді з креслення, в якій брало участь 6 учнів. Всі учні посіли призові місця.

•  У ІІ семестрі дуже плідно працювали всі гуртки естетичного напрямку, робота яких насамперед була спрямована на підготовку до участі у Всеукраїнському конкурсі-огляді “Таланти твої, Україно”.

•  “Прикладне мистецтво” (керівник Ваніна Н.В.). Членами гуртка була надана допомога у виготовлені національних костюмів танцювально гуртка; в оформлені тематичних гімназичних вечорів та свят. Всі роботи учнів посіли призові місця на міському та обласному турах конкурсу-огляду “Таланти твої, Україно”.

•  Вокальний ансамбль “Фенікс” (керівник Брикалов Д.М.) Вся робота ансамблю спрямована на вдосконалення творчої професійної майстерності учасників і як результат цієї плідної роботи – перемога на обласному турі конкурса – огляду “Таланти твої, Україно” (ансамблю присвоєно звання лауреату ІІ ступеню

•  Хореографічний гурток (керівник Еременко Н.А.). У ІІ півріччі робота колективу спрямована насамперед на підготовку номерів для участі у конкурсі-огдяді “Таланти твої, країно”. Як результат плідної роботи колективу журі відзначило високий рівень підготовки та виконавчої майстерності учасників гуртка, який став призером міського туру конкурсу. На всіх загально гімназичних святах представлені номери художньої самодіяльності гуртківців. Багато уваги керівником гуртка було приділено підготовці гімназистів, особливо 7(11)-х класів, до участі Останнього дзвінка, підготовці номерів для вступу на випускному вечорі.

•  “Прес-центр” (керівник Андрієнко О.В.). Протягом ІІ семестру проводились конкурси листівок, присвячених Тетяниному дню, пошта закоханих “День святого Валентина”, випуск тематичних газет до свят День захисника Вітчизни, 8 Березня, Дня Перемоги, конкурс серед старшокласників. Регулярно виходила газета “Мариинские ведомости”. Члени пресцентру разом з членами гуртка “Музей гімназії” готували спільні стіннівки до Дню випускників.

•  Клуб “Еколог” (керівник Москвіна Л.С.). На своїх засіданнях члена клубу проводили знайомство з біоенергетичною системою людини; провели чотири практичні роботи за темою “Різновиди дихання та значення дихальної гімнастики для життєдіяльності людини”, познайомились з видами масажу тіла, системами оздоровчого голодування. Членами клубу були проведені відкриті засідання за темами: “День біорізноманіття”, “Природоохоронні зони України”, “Всесвітній день здоров ' я”, “День навколишнього середовища”.

•  Клуб “Юний одесит” (керівник Супруненко Г.З.). На засіданнях клубу проводжувалась робота з патріотичного виховання учнів. Діти взяли участь у презентації виставки у Краєзнавчому музеї. Проводили зустрічі, святкові концерти, влаштували акції милосердя для ветеранів ВВВ присвячені Дню перемоги.

•  Музей гімназії (керівник Дузь Т.В.). Виховання почуття патріотизму на основі історії та традицій гімназії було продовжено у ІІ семестрі. Гуртківці брали участь у міському конкурсі “Слово про вчителя”. В організації акції милосердя до Дня захисника Вітчизни, Дня визволення Одеси, Дня Перемоги; проводили тематичні екскурсії “Учителі – учасники ВВВ” для учнів 1(5)-3(7) класів; зробили підбір матеріалів для стіннівок, присвячених Дню випускника.

Експериментальний театр “Паперове каное” (кер. Кавецький М.Є.) ставить за мету навчить дітей акторському мистецтву, вмінню перевтілюватися. Розвивати усне, писемне та внутрішнє мовлення, міміку, жестикуляцію, пластичність, вміння рухатися під музику. Удосконалювати діапазон, висоту, тембр, польотність голосу, дискусію; вміння слухати, увагу. Виховувати мистецький смак, любов до дітей культури, мистецтва, України.

Протягом навчального року учні театру не лише займалися в своїх групах, але й виступали перед гімназистами на позашкільних заходах.

Вихованцями експериментального театру “Паперове каное” були представлені наступні п ' єси. “Новорічні розваги” (грудень – січень), “Ой, ти Маслянка!” (березень) та мало тривалі репризи “Дивна людина” (квітень), “Випадок у кафе” (листопад). До вересня місяця наступного навчального року йде підготовка до фольклорного дійства “На Купала – нічка мала”.

Вагомий вплив на розвиток діяльності гімназії виявляє піклувальна рада. Батьки підтримують всі добрі починання, надають матеріальну допомогу і робітникам, і учням, стимулюють їх працю. За рахунок коштів піклувальної ради значно покращалась навчально-методична база кабінетів, проведено великий ремонт приміщень гімназії. Будинку гімназії заподіяно серйозні пошкодження в наслідок тяжких зимових умов цього року. багато батьків приймали участь у ремонті, як фізичною силою так і фінансово, як члени Піклувальної ради. Роблять е добровільно і з бажанням. Таке відношення до гімназії можливе тільки тоді, коли батьки задоволені процесом навчання і виховання їх дітей, коли вони вдячні гімназії.

В новому 2005-2006 навчальному році буде продовжувати працювати над проблемою “Інтенсифікація навчально-виховного процесу на основі використання нових педагогічних технологій та виховання національної самосвідомості громадянина України”, реалізуючи її в напрямку використання особистісно зорієнтованих технологій в навчанні та вихованні учнів.


 


Created by NW

Hosted by uCoz